Aku, Dia dan Kamu

Dsc_4177Diimbas kembali….

Hari paling bersejarah namun tercepat sekali. Hari aku dan kamu menjadi satu… Hari aku dan kamu berjanji… Tapi sanggup Kamu tinggalkan DIA kat rumah kamu!!!! Dan buat aku tertunggu-tunggu…. Aku merayu pada kamu..

Datanglah awal tapi kerana DIA… Kamu buat aku makin berdebar!

Namun akhirnya kamu muncul juga…..

Dsc_4201

Dan Berjanji akan selalu sayang aku….

Dsc_4232Dan nak duk dekat dengan aku….

Dsc_4222 Dan aku pun berjanji..

Bahawa Kamu sahaja aku sayang… walaupun kamu LAMBAT datang sebab tertinggal KAD PENGENALAN kamu.

‘Sayang kamu’

3 responses to “Aku, Dia dan Kamu

Leave a Reply

