9 weeks..

muntah? emmm… 2 kali aja..

demam… belum…

tapi nak makan.. hmmm kemain payah… kena pikir betul-betul. Kalu lambat makan nati kembung perut… dan aku sengsara…

Aku pergi ultrasound baby… hubby aku gelak bila tengok baby gerak2 tangan dengan kaki… heartbeat pun nampak..

‘baru abang percaya sayang mengandung…’ isy.. isy…

Mulalah sesi pergi klinik ibu mengandung. Aku pergi KLINIK DESA HULU KELANG… siapa yang tau mana hulu kelang mesti tak percaya klinik ni nama dia klinik desa… dan paling best, ada gak orang kat area klinik tu nak beranak kat umah…. ada jugak yea gitu.. tapi marah misi tu… apalagi ibu-ibu mengandung yang tunggu dari 8.30 pagi, kul 11 pagi baru setel check up sebab 2 misi kena gi umah orang tu…

Paling bagus check up ni sebab dah ada schedule nak wat apa setiap bulan..History taking yang bagus… amik blood sample, urine sample.. check perut aku.. Disebabkan aku ni underweight… misi tu bagi aku vitamin banyak-banyak.. suruh aku rehat banyak… next month datang lagi…

Gambar baby yang aku ultrasound tu hubby aku lum scan.. jadi sabarlah yea. Dan doakan aku okey dan cepat tambah berat badan.


One response to “9 weeks..

Leave a Reply

