Happy 26th besday my hubby

Happy 26th birthday to Muhd Ridzuan Muhd Yunus a.k.a my hubby…

Actually sepanjang birthday Ridzuan dari 1st sapai lah 24th, kami ni memang bukan siapa-siapa pada masing-masing.

Pada besday Ridzuan yang ke 13 sapai 24, kami memang kawan (a.ka sebab sekelas). Besdaynya yang 13 ke 17 menyaksikan kami rakan sekelas, dari 1 Arab 1 sapailah 5 Sains 5. Ridzuan atau nama glamernya mat due dikalangan geng sekelas adalah insan yang aku memang tak penah tegur dalam kelas melainkan sebab terpaksa. Antara kami sungguh berbeza sebab nature dia yang buat boo aja ngan perempuan dgn teramat-amat pemalu.. hinggakan aku malu sebab tak semalu tu. Selain itu, dia memang terkenal walaupun dia sendiri tak sedar orang kenal dia sebab dia pandai.

Selain menjadi orang kuat PAS, dan geng baik sharime dan mat azwan (yang slalu aku tegur) aku memang tak kacau idup dia tapi aku kenallah mak dia (sekarang ibu mertuaku) yang ada kedai kasut dalam pasar Machang dan adik dia (sekarang adik ipar aku).

Selepas habis sekolah, kami memang tak pernah berjumpa hinggalah reunion Sekolah Menengah Hamzah di Mid Valley.. Last reunion aku memang solo lah… Huhu.. Dan aku memang ingat aku dan Aiman antar Mat Due balik ke umah bujangnya lepas reunion… Dan masih aku ingat aku penah kaco dia dan bertanya, takkan tak penah berkenan kot dengan sape2.. wakakakaka… Actually Mat due diam je, dan lepas kawen baru dia bagitau kat aku, masa tu jawapan dia, dia tunggu aku lah… Ohoooo… gitu rupernya..

Selepas kawen, mat due ni peramah rupanya.. walaupun mukanya nampak seperti senang dibuli, memang aku suka membuli dia especially lepas aku pregnant…

walaupun napak seperti buat tak paham dengan orang, tapi mat due ni caring rupanya.. dan pemarah dalam hati sebab yang terlebih exaggerate aku jer.

Last year nun jauh dari Langkawi aku kirimkan hadiah besday melalui sharime.. Tahun ni, aku belikan kek besday Khas Untuk Hubby aku ni.. Penat aku tunggu sampai tertido semalam, pukul 12 tgh malam sempatlah tengok hubby aku tiup lilin kek.. Aku tahu, hubby aku takkan tahu aku simpan kek dalam peti ais sebab dia takkan bukak peti ais tu… kalau simpan 2 minggu pun mungkin dia tak kan sedar.. huhuhu…

Tapi pagi tadi lupa pulak nak kasi kad besday… Abang balik nati, jgn lupa mintak dgn sayang… Tau!

Due2

Happy 26th birthday My hubby….

Due4with this wonderful feeling of cherishing your life

……..There is no regret of having you with me……


2 responses to “Happy 26th besday my hubby

Leave a Reply

