PenAt

Menikmati lagu DEWA 19.

Sambil melayan crayon sinchan di you tube.

Facebook.

Otak makin melalut, gara-gara perbincangan bersama tutor hampir 1 jam 15 minit.

Apabila hati resah, gundah penuh dengan ketidaktentuan maka mulalah bermacam ragam perasaan pilu, sedih..  Di tambah lagu selimut hati ~DEWA 19.

Melihat fail references di atas meja, laptop merah DELL hampir kehabisan bateri dan lunch yang sudah habis aku makan; beginilah hidup seorang student.  Hidup yang adakala langit tak selalu cerah.

Model aku hampir ke hujungnya.  Aku boleh anggarkan hampir 75% kerja sudah siap.  Beberapa meeting bersama tutor, supervisor dan expert; insyaallah aku akan mula run model.  Buat masa sekarang, model aku masih dikemaskini.

Cuma apabila aku mahu melangkah lagi, agak berat.  Ya allah. Ku pohon agar diriMU terus memberikan aku seberapa banyak rahmatmu.  Kurniakan Iman dan takwa pada hambaMu untuk meneruskan perjuangan ini.

4 responses to “PenAt

  • jie

    sabar yanie..kuatkan semangat..mung mesti boleh, chaiyok
    selamat hari raya aidilfitri buat yanie, mat duan & ain.
    maaf zahir batin

  • che-hariani

    insyaallah. thanks jie for the support. selamat hari raya, maaf zahir & batin

  • kakda

    yanie ni sambung belajar buat PHD ker? semua dok sana ker?wahh terror nyer yani..x padan ngan kecik..tahniah adik! dh brapa lama dok sana? balik ni jd doc ker?yani pun x berubah langsung..sama cam dulu jugak muka dan badan..kida ni dh gemuk sgt dr dulu.xda maknanyer sama cam yani ckp tuh?balik kl nanti calling2 lah kakda ek.kda ada kat kepong..no hp 0133975204.

  • che-hariani

    mane de kak da. Sambung master baru. Yep sumo ado sini. Saya supo skalo dok jadi gemuk, payoh nk ternak lemak. Insyaallah reunion la nati kito blako2… Sayo doktor doh, dr nate.. hehehhe.. kalu ado kucing sakit bulih aa stakat nk cucuk2..

Leave a Reply

