pEninG.

23 January 2010

Besoklah tu.  Tarikh kena submit thesis.  Tarikh yang buatkan aku pening, penat, sakit hati dan menyampah!!! Tarikh yang buatkan waktu tidur aku menjadi kurang, tak lalu makan dan penat! Apa pun tarak bulih buat melainkan tengok thesis tu.

Thesis postgrad Msc macam paper.  Nak tulis panjang memang tak boleh, nak tulis pendek gak.  Aku memang lah tak suke dah nk tengok kerja aku nih.  Makin aku tengok memang makin malas.  Makin aku panik dan makin aku benci.  Inilah aku, kalau dh lasi minute, aku rasa nak hantar jerk… Malas tapi sebab tutor aku nih mmg kerajinan benar mengomen karangan aku, jadi aku betulkan gak laa.. jangan kasi malu dia!

p/s; Yahuuu.. dah hantar sambil pejam mata rapat2 dan klik butang send.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: