HAPPY (30-1)th Birthday, Abang!!!!

12th July;

Aku dan hubby tengah sibuk mengejar deadline kerja malam ni.  Tapi itu tak menghalang aku dan ‘AIn untuk meraikan hari lahir abang/ Ayah tersayang.  Alhamdulillah, dah menjangkau 30-1 umurnya. Disebabkan kalau ada hari lahir, mesti ada kek, maka aku pun buatlah kek harijadi sendiri macam tahun lepas jugak. Cuma kali ini kami sambut di rumah, bertiga dengan sederhana sahaja dan kek pun mestilah kecik.  Aku bakar kek pada waktu tengahari, kemudian buat icing pada sebelah petang.  Sambil-sambil buat kerja dan main dengan ‘AIn.

13th July 2010;

SEMPENA HARI LAHIR INI, UCAPAN KAMI:

Sayang dan ‘AIn tak ada apa-apa hadiah sempena hari ulangtahun Abang/ Ayah kali ini.  Tapi kami gembira kali ini kita masih bersama-sama walau serba kekurangan, dan walau sibuk semacam manapun.  Harapan kami agar abang/ayah akan selalu sihat wal’afiat, dilimpahi rezeki yang melimpah ruah serta kita akan terus bersama mengharungi hidup di perantauan dan seterusnya balik Malaysia (Insyaallah) dalam keadaan kita masih saling sayang-menyayangi.  Moga abang/ayah akan terus membimbing & mendidik kami menjadi hamba Allah yang taat.

img_4181.jpg

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 30-1.  We LOVe You..!

😉 p/s; jangan tanya aku rasa/ resepi kek. Sedap lagi kalau makan kat secret recipe

Advertisements

2 responses to “HAPPY (30-1)th Birthday, Abang!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: