A glimpse of the sensitivity analysis result.

Ho yeee… Alhamdulillah.

Result model dah keluar buat julung kalinya setelah setahun 2 bulan aku buat model nih.  Dari sifar aku blajar buat model nih dan akhirnya keluar juga hasil… ho yee.. ho yee…

Aku masih meneliti result yang kuar sebab aku takut masih ada error dalam model. Setakat nih nampak stabil. Tapi penat aa duk simulate model sebelah, guna SAS sebelah, amik result letak dalam EXCEL plak. Aku pun naik syaitan sekejap semalam sampai nak dengar lagu hindustan.

Hari ini aku berjaya jugak tulis result dan jeng jeng jeng..

Kalau anda tertanya-tanya apa itu.. itulah sensitivity analysis result model aku… !!!

😉 😉 😉 😉 😉


Leave a Reply

