Kalau sayang mati dulu

Banyak berita kematian aku dengar minggu ni. Iyalah, ajal maut di tangan tuhan. Masa borak pg ni dengan hubby, aku telah beritahu amanat aku.

“Abang, kalau saya mati dulu.. abang kena tutup tau akaun facebook saya dan sewaktu dengannya.”

“Iyalah.. dah mati kan.. buat apa tgk lagi.”

“Abang tahukan passwordnya?”. Tanya aku sambil hirup sup.

“Tahula.. seperti biasa.. heheheh.” Jawab hubby.

“Bagus2.”

“Tapikan, apa password facebook abang?”

 

p/s: Apakah motif isterinya ini???

 


5 responses to “Kalau sayang mati dulu

  • husna

    k.yanie dearie..y tnye2 cmtu kt hubby???huhuhuhuu.jgn tnye cmtu,coz my late yukikaze did ask tose question before he left me for a good..huhuhu.fobia ngn tahose type of question..huhuhuu

    • Riani&Ridzuan

      Ya Allah, Husna.. Jgn bersedih hati. Bercinta kerana Allah (Ingt tu). Cinta manusia ni xkekal.. Kyani tahu, mesti akan sedih bila kehilangan. Tapi itu adalah realitinya. Kami mmg berbincg pasal mende2 nih. Siapa tahu.. Sbb tu, bila bercinta halal, mesti sungguh2 kut2 esok lusa xsempat daa.. Pahtu bila dh mati, I don’t want people to see my FB, look at my pic. Xpayah okeh.. Kna tutup smua tu.

  • ruziana

    aku pon supo mu la chenq..hok somi semo tok tau..dio plok tau semo hok aku…zalim ke aku ni..huhu

    pastu masing2 nak mati dulu…. aku takut kalu dia tak dop aku tok leh nak survive… tp semua tu ketentuan Tuhan… pikir banyak sgt pon tok baik jugok…

  • hamizah

    kak mi pon xtau segala pword li..
    tp dia tnya kak mi kalu dia mati nok nikoh lain ko x?hehehe

Leave a Reply

