Mimpi ngandung! Chetttt!!

Horror tak tetiba terasa ada tangan gerak2 kat perut. Haiyakkk.. aku ngandung. Aduyaiii… Kena g check perut plak! Bukan implan lum kuar agi ke?? Haish, bahaya.. bahaya mesti kena kuarkan bila dah ngandung.

Haik bila plak aku ngandung???

Bangun pagi terus pening2 sebab pikir ngandung. Baru terperasan bahawa itu semua mimpi..

Ni lah kes paling dasyat dalam mimpi aku. Aku rasa ni sebab keinginan mau tambah lagi, tapi tak sanggup. Pastu, kengkawan semer yang se geng ngandung masa dulu dah selamat ada anak no 2 atau skang baru menambah, maka aku pun jadi teringin.

Kan best kalau ayahnya leh jadi ibu tumpang untuk 9 bulan. Hehehe…

p/s: Mahu breastfeed 2 tahun kalau ada anak lagi.


4 responses to “Mimpi ngandung! Chetttt!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: