Yahuuuu.. yabedabedu.. sunuks pat tonton TV3 tanpa TONTON!

Tiba-tiba hari ini hubby bagitau,” sayang, abang leh tengok lah live streaming tv3 kat um.com.my.”

“Aik ye ke? bukan ari tu tak jadi ke?”

Aku terus ke meja hubby, lor terpampang iklan di TV3. Skrinnya tak secerah tonton tapi definitely TV3. Skrin cerah ke tak cerah tetap…. huwaaa melompat kesukaan aku melihatnya.

Bila kami sama-sama nak buka di laptop masing2, tak berjaya. Hanya seorang sahaja dibenarkan menonton dalam satu2 masa.  Aku dah terbayang di otak rancangan apa nak tengok esok dan pastinya hari ahad, kol 6.30 pagi lepas subuh terus nak tonton MELODI!!

Terus husben cakap,”Apalaaa bangun pagi bukan sebab nak solat, tapi nak tengok MELODI!”

p/s; termalu seketika.


4 responses to “Yahuuuu.. yabedabedu.. sunuks pat tonton TV3 tanpa TONTON!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: