Nak Jugak ;): Lovely Blog awards

1. Copy imej award pada entry baru anda.
2. Buat link pada pemberi award.
3. Senaraikan 7 perkara berkaitan diri anda.
4. Tag pula 15 blogger pilihan anda.
5. Alasan kenapa tag blog mereka.

Award yang sangat-sangat lovely daripada  Ayu.

7 perkara mengenai saya

  1. Suka gajet-gajet tapi telefon tak pulak canggih.
  2. Suka baju lawa, pendek kata suka melawa tapi dalam rumah je lah.
  3. Disebabkan tak berapa boleh melawa (seksi) kat luar rumah, anak saya menjadi mangsa fesyen.
  4. Tak suka edit gambar. Sebab tu gambar saya ambil cerah2 belaka, pasal memang tak nak edit.
  5. Walaupun stadi obersea, lunch saya nasi (hari2) dan saya masak nasik almost hari2.
  6. Nampak banyak cakap tapi bila kerja sangat serius dan boleh diam berjam-jam.
  7. Tak sanggup pakai tudung ada awning. Dah penah pakai tapi buruknye rupaku!

Sekarang saya mau tag

  1. Li
  2. Kak Mi
  3. Hah
  4. Farina
  5. Faza
  6. Husna
  7. Fatimah
  8. Dila
  9. Mek Na
  10. Sha
  11. Miza
  12. Pamela
  13. Nenny
  14. Mak Hamka
  15. Mak Ayu

Sebab;

Semuanya orang yang saya kenal bukan saja hati dan budi😉 (itu include orang yang kasi award kat saya jugak eh)

p/s: Ayu, ada boleh kitaorang lawat ko kat London nati? (bukan Londang ye)..


2 responses to “Nak Jugak ;): Lovely Blog awards

Leave a Reply

