Hartelijk gefeliciteerd Abang; Jij is dertig jaar oud!

Alhamdulillah. Masuk 3o tahun dah hubby saya! For that, aku masak nasi kerabu, daging bakar dan ikan celup tepung. Aku masak start 2pm sampai 8pm tak henti-henti. Nasib baik ada food processor untuk potong sayur. Hubby pun tolong jugak siang ikan dan potong daging. Biasa aku goreng kelapa parut (300g untuk 2 ekor smoked mackerel besar), kali ni aku letak dalam oven aja dan memang aku rasa puas hati sebab oven aku sangat2 banyak membantu!

Pagi-pagi dah makan cupcakes, sempena besday!



Tetamu yang hadir dah lapar dan nak makan! Gembira birthday boy dapat makan nasi kerabu.

Naim sabar menanti dan menunggu Hakim ambil kerabu ikan.

Betulkan tudung dulu sebelum makan!

Kak Huda dan nasi kerabu dalam pinggan nya.

Ibu mengandung dapat makan nasi kerabu jugak!

Happy birthday abang!! Ain tak nak amik gambar!

p/s; Fadzli suruh due panggil aku guna loceng kalu nak mintak kiss..

2 responses to “Hartelijk gefeliciteerd Abang; Jij is dertig jaar oud!

Leave a Reply

