Terima kasih Wilma

Alhamdulillah, data terakhir yang saya perlukan untuk paper kedua dah sampai. Besar saiz data tu, sampaikan kena hantar melalui pos. Nasib baik sampai. Semalam saya tak ke opis sebab hujan, tapi hari ini saya jumpa Wilma (Tutor) merangkap co-author paper saya buat kesekian kalinya. Yang mengharukan saya di bulan Ramadhan ini, Wilma dah siap-siap buatkan syntax untuk data ini. Jadi ada banyak editing yang saya tak reti dan tak pernah tahu Wilma dah setelkan. Yang penting sekarang nak pastikan data mana yang nak digunakan dan yang mana patut dibuang.

Ajaib jugak bila Wilma boleh buat dalam masa sehari je. Patutlah dia postdoc 3 tahun dan handle banyak projek, memang efisyen orangnya. Sampaikan paper saya pun dia sempat nak baca dalam masa kurang sehari. Haiiii.. kena berguru teknik2 fokus dengan dia.

Sekarang ni nampak tak tulisan “*first correlation first calving age dan milk production!!!”

Gamaknye Wilma lebih excited nak tahu dari saya. Jawapannya tunggu bila paper publish okeh.

p/s; Cemana nak fokus, kriuk2 je perut nih bunyik. Pastu duk tengok resepi manjang.

Leave a Reply

