Owh rasa bersalah!

Saya memang nak balik rumah (masih di opis jam 9 malam). Tapi malangnya saya nak habiskan menulis paper ni. Hampir sebulan saya begini ;P. Bukan perkara senang untuk saya lakukan.

Owh alangkah rasa berslah pada keluarga. Tapi, saya rasa lebih malang kalau saya terpaksa extend lebih dari 4 tahun.. jadi saya gagahkan jua menulis lagi…

Saya harap suami dan anak memahami bebanan tanggungjawab yang saya galas ini..

Ya Allah, tabahkan hati hambamu ini.

 

p/s; masih menulis dan menulis dan pastinya terus menulis.

2 responses to “Owh rasa bersalah!

Leave a Reply

