Laju gear satu!!!!!!!!

Yep..

terkesima bila sv berkata, “I’m worried because its May already.”

“We cannot lose to be rejected again. Its wise to do whatever the reviewer wants.”

Dan saya berusaha masukkan elemen tahun dalam paper ketiga —>

Maka saya buat analisis lagi. Rombak sikit paper untuk submit.

Meski saya baru 2 bulan selepas melahirkan saya mencuba. Penat jangan cakap, tension lagilah.. tapi saya tak pernah menyesal melahirkan bayi comel itu…

 

Ya Allah, permudahkan urusan ku. Amin amin ya rabbal álamin…

 

 

Leave a Reply

